آیا درمان نفروپاتی فشار خون بالا وجود دارد
نوشته شده توسط : rshaole

آیا درمان نفروپاتی فشار خون بالا وجود داردآیا درمان نفروپاتی فشار خون بالا وجود دارد

آیا درمان نفروپاتی فشار خون بالا وجود دارد؟ آیا شما احساس گیجی، فشار خون بالا، صدمه به کلیه ها هنوز در حال رشد. شما سعی می کنید به آرامی به کنترل علائم این بیماری است. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

در مرحله اول، دلیل اصلی برای نفروپاتی فشار خون بالا فشار خون بالا در دراز مدت، که پس از آن به نارسایی کلیه منجر شود. فشار خون به علت افزایش جریان خون و انقباض رگ های خونی، و در نتیجه صدمه به کلیه ها است، که یک بیماری ثانویه. و سلول های اندوتلیال و سرعت بخشیدن به آن را تشکیل التهاب آسیب کلیه ها.

از آنجا که آن یک بیماری ثانویه، درمان اساسی ترین بیماری فشار خون بالا کلیه را با کاهش فشار خون، کنترل بیماری های زمینه ای است. درمان های طب سنتی چینی ممکن است، برای مثال، دیورتیک ها، مسدود کننده های بتا، وازودیلاتور و داروهای ضد فشار خون استفاده می شود.

اگر چه درمان کمکی نفروپاتی فشار خون بالا باعث شده است برای نظارت ایسکمی کلیوی و هیپوکسی، التهاب و صدمه به کلیه غیرمنتظره است. بسیاری از داروها استفاده می شود برای تسکین علائم، که به سرعت می توانید، اما بیماری های زمینه ای درمان نمی کنند.

با این حال، میکرو چینی Osmotherapy دارویی قادر به کنترل بیماری کلیوی اولیه، تعمیر و ترمیم آسیب عملکرد کلیوی به طور کامل حل این مشکلات را یک بار و برای همه است. درمان نفروپاتی فشار خون چهار اثر قابل توجهی: گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب. اثر سوم از این درمان این است که آن جلوگیری از تشکیل ترومبوز کمک می کند. و نقش مهمی در از بین بردن تخریب ماتریکس خارج سلولی ایفا می کند. طب چینی نه تنها می تواند ترمیم آسیب، بلکه به تنظیم اختلال و عدم تعادل در محیط داخلی، و کمک به ایجاد نیروی فیزیکی و بازسازی و سیستم ایمنی بدن.

اگر شما هر گونه سوال در مورد نفوذ ما از درمان پزشکی میکرو چینی، لطفا با asya.yue@mail.ru ایمیل ارسال و یا یک پیام را به ما بدهید به ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را مشاوره می دهد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون بالا,درمان نفروپاتی فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: